poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Napisałam 20 postów na blogu. Zmiany

Tak, to jest bardzo dziwne co robię na moim blogu. Na początku miałam niesamowity zapał do pisania, ale czasem to ustało. Nie miałam czasu na to, ale ciągle chciałam tutaj wracać. Do mojego kochanego bloga. Spędziłam tutaj bardzo dużo czasu - na wybieraniu motywu, aby jak najlepiej się wam czytało. Nawet na drobnych szczegółach. Moim marzeniem jest to, abym pisała regularnie! Czasami wchodzę tutaj, żeby powspominać i zobaczyć co się tutaj dzieje. Nawet nie wiecie jak mi miło, gdy widzę, że ciągle ktoś tutaj jeszcze wchodzi. Codziennie kilka osób wchodzi i nie wiem - może patrzy czy dodałam jakiś nowy post, czy jest tutaj przypadkowo.



Postanowiłam postawić sobie wyzwanie - będę pisała jak najczęściej. Mam nadzieję, że dwa posty będą w zupełności wystarczać. Chciałabym być normalnym blogerem. Chciałabym mieć chociaż kilku obserwatorów.



Jeszcze mała ciekawostka na koniec: Napisałam 20 postów, a wejść na całego bloga miałam... 684! To jest ogromna liczba! Bardzo dziękuje każdemu! I oczywiście dziękuję osobom, które czytają tego posta! I jeszcze jedna sprawa - proszę o obserwacje!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz