wtorek, 20 września 2016

Mój lepszy świat

Jak miałby wyglądać świat gdybym ja nim rządziła?

Nigdy nikt nie odczułby smutku, bólu. Zawsze i to każdy bez wyjątku byłby szczęśliwy, niczego by nie potrzebował, bo miałby wszystko. Nie byłoby pieniędzy. Po prostu, gdy przychodzisz do sklepu mówisz co chcesz i to masz, za nic nie płacisz. Teraz w naszym świecie, w niektórych sklepach płaci się nawet za reklamówkę! Chcesz kupić loda, który kosztuje 1,99 i dać kasjerce 2 złote? Okej, ale musisz się liczyć z tym, że nie otrzymasz reszty. Lepiej chyba, aby kosztował ten lód więcej. I tak Ci nigdy nie oddadzą chociażby tego grosza. Przynajmniej mi się to nie zdarzyło. 

 

Dzisiaj na lekcji geografii omawialiśmy Afrykę. Są na niej pustynie, nie ma za dużo wody i jest okropna bieda. To chyba każdy wie. Dlaczego nikt z tym nic nie zrobi? Oczywiście są jakieś akcje charytatywne, które zbierają pieniądze na biedne dzieci, ale moim zdaniem to nie wystarcza. Chciałabym im wybudować milion studni, w której będzie do pełna woda. Nikt nie czuł by się głodny, czułby się dobrze. Na Sacharze byłoby dużo oaz, wody.

 

Nie byłoby przemocy. Dziś widziałam jak mój sąsiad rzuca w psa kamieniami. Jestem bardzo wrażliwa, więc nie mogłam zrobić nic innego jak się popłakać. Wzięłam swojego psa na spacer, aby się odstresować i wyszłam. Mieszkam w górach, więc niemal gdzie nie wyjdę jest jakaś polana, gdzieś gdzie można wyjść. Zrobiłam kilka zdjęć, pośpiewałam, usiadłam na trawie i mlałam jak można robić taką krzywdę zwierzętom? Ja nigdy nie skrzywdziłabym żadnego stworzenia. Wyjątkiem jest mrówka albo jakiś straszny pająk. Ale takie duże, rozumiejące i co gorsza mądrzejsze stworzenie? To już chyba przesada...  

 

2 komentarze:

  1. jak można tak traktować psiaka i rzucać w niego?? masakra co za człowiek.... gdzie masz gadżet do obserwacji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec mojego posta jest moje zdjęcie i obserwuj :)

      Usuń