sobota, 24 września 2016

Sny mają wartość

Ostatnio, gdy oglądałam z siostrą jakiś film, ona zapytała się mnie czy miałam sen, że przed kimś uciekam, ale tak jakby w spowolnionym tempie. Powiedziałam, że śniło mi się to kilka razy. 

Sen o byciu ściganym, ucieczce przed kimś przerażającym świadczy o tym, że w naszym życiu jest coś, co nas przytłacza, czego unikamy i z czym boimy się stanąć twarzą w twarz. Być może jest to stresująca sytuacja życiowa albo decyzja na którą jeszcze nie jesteśmy gotowi. - http://www.sennik.biz/symbol22656,sen-o-byciu-sciganym.html

 

Myślę, że te sny biorą się z mojego stresu. Zazwyczaj takie sny mam przed dzień jakiegoś ważnego sprawdzianu, albo najczęściej wtedy, kiedy jestem zapisana na następny dzień na konie (jeżdżę konno). Zawsze boję się, że spadnę z konia, zrobię coś źle.

Mój sen zaczął się na polu, tam gdzie sadzi się uprawy, gdzieniegdzie była sama trawa. To miejsce istnieje naprawdę. Chodzę tam kilka razy w tygodniu, tam robiłam zdjęcia, które pojawiały się w ostatnich wpisach. Sen był w tym motywie co film 'Igrzyska Śmierci'. Było tak pewnie, że ostatnio cały czas go oglądałam i mocno się w niego wkręciłam. Było tam kilku znanych mi ludzi. Między innymi mój brat, kuzyn. Wydaje mi się, że chodziło o to, że trzeba kogoś zabić. Ja uciekłam do środka miasta, a jakaś dziewczyna biegła za mną. Schowałam się do jakiegoś domku, a ta osoba mnie znalazła i wytargała na zewnątrz. Przywiązała mnie do jakiegoś fotela i zaczęła wyrywać mi zęby. Wyrwałam się jej i zaczęłam biec przed siebie. W moich snach jest coś takiego, co jest przypięte do bluzki. Dla mnie to jest w jakimś rodzaju guzik. Magiczny guzik. Jeśli się go naciśnie, budzę się ze snu. Teraz nie mogłam się obudzić, bo chciałam się odwrócić, aby spojrzeć czy ta dziewczyna za mną biegnie. Ona rzuciła we mnie nożem. 





Gdy się obudziłam, poczułam niesamowitą ulgę. Najpierw horror, a później magiczne uczucie, jakbym leżała na chmurze. Od razu trafiły do mnie promienie słońca, a ja szczerze się uśmiechnęłam, że to już naprawdę jest koniec tego piekła. Często doznaję takiego uczucia.
Przeczytałam gdzieś kiedyś, że jak zje się coś słodkiego przed snem nie ma się koszmarów. Są tylko te najlepsze sny. Jeśli chcesz śnić na przykład o tym, że spotykasz się z Justinem Bieberem, to nic to nie da jeśli będziesz o nim myślała przed snem. Próbowałam.

 

Od około miesiąca sprawdzam codziennie znaczenie moich snów. Jeśli mi się coś śni. Czasami jest też tak, że miałam jakiś dziwny sen, to myślę, że nie da się go zinterpretować. Przynajmniej próbowałam, ale w Internecie nie ma o tym ani jednego słowa. Jestem pokręcona. To chyba nie jest normalne, że mam sen o tym, że jakiegoś wielkiego dinozaura gonią po ulicy ciężarówki, a ja chowam się za krzakiem. Co nie?

  Snap: puszka169

1 komentarz:

  1. Nigdy jakoś nie brałam swoich snów do siebie. Często szybko je zapominam, ale może w najbliższym czasie sprawdzę znaczenie któregoś :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń