poniedziałek, 3 października 2016

Rozumiemy się bez słów

Kilkanaście lat temu każdy pisał listy na Boże Narodzenie, Wielkanoc... To niesamowite uczucie, kiedy przychodzi listonosz i wręcza Ci list! Lepszego nie mogło być. Potem każdy pisał e-maile. Na WP, o2 czy Interii. Co prawda - teraz nie można się obyć jeśli nie ma się założonej poczty. Może już nie piszemy e-maili, ale jest nam potrzebna, aby zarejestrować się na dany portal społecznościowy. W sumie to na każdy.



Istnieje jeszcze coś takiego jak SMS. Piszemy je tylko do mamy czy taty, bo oni nie umieją się raczej obsługiwać Messengerem. No właśnie. Messenger to chyba najpopularniejszy środek do komunikacji. Nie trzeba kupować karty, tak jak do SMS'ów. Jest to darmowa aplikacja bez żadnych błędów. Można na nim pisać wszystko i wszystko dojdzie do danej osoby. Niesamowite jak technologia poszła naprzód.

 

Na Messengerze jest WIELE świetnych opcji. Czekasz na odpowiedz od drugiej osoby? Możesz sobie zagrać w koszykówkę czy w piłkę nożną. Oczywiście wirtualnie! Wystarczy wysłać emotikonę piłki. Można zrobić zdjęcie, wysłać je, nagrać wiadomość głosową, wkleić gifa i najpopularniejsze - emotikonę. Jest ich masa!



Wyślemy smutną minkę :( i wiadomo o co chodzi. Nie trzeba nawet pisać.  Niektórzy mogą wysyłać tylko jedną - śmiejącą się, która aż płacze. Przyznam się, ja też kiedyś jej ciągle używałam. Już tego nie robię, ponieważ nie chce mi się jej cały czas klikać. Nie śmieję się tak ja 'ona'. Teraz już w ogóle nie używam emotikon. Nie spamię nimi trzy linijki.



:). O co chodzi? To minka nienawiści. Ja ją lubię i używam, ale nie jak z kimś piszę. Używam jej raczej do komentarzy na YouTubie czy Bloggerze. Jeśli ktoś coś takiego wyśle od razu się obraża. Ciekawe skąd się coś takiego wzięło...



Są też 'kropki nienawiści'. Tak zwany wielokropek '...'. Jeśli wyśle się tylko je w wiadomości nie jest za dobrze. Kiedyś bardziej się o to niektórzy obrażali, ale moim zdaniem teraz się to zmieniło. Ja to wysyłam z rożnych powodów. Nawet nie umiem ich powiedzieć, bo jest ich zbyt wiele. Używajmy emotikon z umiarem. Proszę was o to.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz